کانون ورزشکاران هلال احمر استان یزد باز هم درخشید:

کسب مقام اول و قهرمانی کشور تیم پرثوآ جوانان هلال احمر استان یزد

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از کسب قهرمانی و چهار مقام اولی ،یک مقام دومی و یک مقام سومی تیم پرثوآ کانون ورزشکاران هلال احمر استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : مسابقات سراسری رزم پهلوانی پرثوآ (ویژه آقایان) در سه رده سنی (خردسالان – نونهالان – نوجوانان) به میزبانی استان قم بمدت دو روز برگزار شد .

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت : تیم پرثوآ کانون ورزشکاران هلال احمر استان یزد توانست در این مسابقات به قهرمانی کشور ( چهار مقام اولی ،یک مقام دومی و یک مقام سومی ) دست یابد.

صدیقی عنوان کرد : آقای محمد احمدی در رده نونهالان در وزن ۳۵- مقام اول ، رضا محمدیان در وزن نونهالان در وزن ۵۹- مقام اول، علیرضا غلام نژاد در رده نوجوانان در وزن ۴۶- مقام اول ، احمد رضائی در رده نوجوانان در وزن ۶۴- مقام اول ، محمد زارع در رده نونهالان در وزن ۵۴- مقام دوم و محمد اسمعیلی ور رده نوجوانان در وزن ۶۹- مقام سوم را در این دوره از مسابقات کسب نمودند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد افزود : ورزش به عنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار، نقش بسزایی در جذب اعضای جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیت‌های جوانان را می‌توان در این حوزه پوشش داد.

صدیقی در پایان عنوان کرد : برای نخستین بار در کشور، کانون آزاد ورزشکاران خواهر و برادر به منظور حمایت هر چه بیشتر اعضای ورزشکار جوان و جذب جوانان از طریق فعالیت‌های ورزشی افتتاح شده است که اعضا برادر و خواهر این کانون توانسته اند در سطح استان و کشوری و حتی سهمیه مسابقات جهانی  و تیم ملی کشور را بدست آورند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..