معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد:

برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در مدارس استان یزد

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در مدارس استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : المپیاد آماده مقدماتی یکی از برنامه های آموزشی و تربیتی است که با تاکید بر آموزش قبل از اجرای مسابقات و به منظور تعیین تیم های برتر در ۳ سطح درون مدرسه ای ، منطقه ای و شهرستانی برگزار می گردد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت : مربیان طرح ملی دادرس پس از ارائه آموزش های لازم اقدام به تشکیل تیم های ۱۴ نفره در مدارس می نمایند و پس از آزمون کتبی از تیم ها تیم برتر مدرسه انتخاب و جهت مسابقات المپیاد شهرستانی دادرس معرفی میشود.

صدیقی عنوان کرد : هدف از برگزاری طرح توسعه و ترویج ظرفیت های خود امدادی در میان دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری مدارس کشور و … می باشد

وی بیان داشت : درحال حاضر آموزشها در اکثر آموزشگاههای استان به پایان رسیده و المپیاد درون مدرسه ای نیز برگزار شده است  .

موارد در آزمون المپیاد درون مدرسه ای شامل ۸ مورد پناه گیری و خروج ایمن ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی،CPR ، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی ، حمل مصدوم ، اطفاء حریق و اسکان اضطراری می باشد..

 

 

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..