پیام تشکر ” محمدرضا بابایی” از حضور مردم حوزه انتخابیه مهریز

محمد رضا بابایی با صدور پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات 7 اسفندماه تجلیل و ابراز امیدواری کرد بتواند نماینده شایسته ای برای مردم شریف شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش یزدی نیوز "محمدرضا بابایی" در این پیام آورده است:
۷ اسفندماه، روزی تاریخی و ماندگار در دفتر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی است که نمایش عظیمی از وحدت و همبستگی ملی را در دفاع از آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند. بار دیگر مردم قهرمان ایران اسلامی با نگاه بابصیرت و دقیق خویش، با درک شرایط حساس کنونی، حضوری دشمن‌شکن و باشکوه در انتخابات داشته و تجلی عالی ترین جلوه های ولایتمداری و آزادیخواهی گردیدند.
بی تردید این حضور حماسی و باشکوه، پشتوانه‌ای محکم برای نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که در انجام وظایف قانونی خویش با صلابت و با تکیه بر ارزشهای غنی اسلامی و ایرانی بکوشند و در حل مسائل و مشکلات مردم عزیز با تمام وجود تلاش نمایند.
اینجانب نیز ضمن قدردانی صمیمانه از همه کاندیدهای محترم شرکت کننده در حوزه انتخابیه شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، به شکرانه راهیابی به مرحله دوم انتخابات و جلب اعتماد عمومی مردم نجیب و شریف این حوزه انتخابیه، خانواده معظم شهدای والامقام، جانبازان دلاور، آزادگان سرافراز و ایثارگران عزیز، سلسله جلیله روحانیت معظم، پزشکان، بازاریان، کارگران، کارمندان، ورزشکاران، هنرمندان، بانوان و همه اقشار مختلف، پیشانی بر آستان حضرت دوست می‌سایم.
به لطف خدای منان، همچنان به عهدی که با مردم شریف در مسیر رشد و آبادانی و زدودن محرومیت از چهره شهرستانهای ۵ گانه بسته‌ام، با همه توان و بهره گیری از تمام تجربیات گذشته خویش، پایبند مانده و همچون همیشه در برابر انتخاب و نظر آنان، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاضع و تسلیم بوده و به تصمیم آنان احترام می گذارم و به بلندنظری این مردمان رادمرد بلندهمت درود می فرستم.
موفقیت روز افزون همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی با تمسک به آموزه های الهی قران کریم در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و در مسیر عزت اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین رشد و تعالی ایران عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمد رضا بابایی
 

بخش نظردهی بسته شده است..