استقبال بی بی سی از اظهارات عضو جبهه پایداری

به گزارش یزدی نیوزشبکه تلویزیونی بی بی سی اظهارات تخریبی یک نامزد نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی علیه دولت را به طور گسترده انعکاس داد. 



این نماینده مجلس نهم از گروه موسوم به جبهه پایداری که از حوزه تهران برای دور دهم مجلس نیز نامزد شده بدون هیچ سندی ، دولت یازدهم را در انعقاد قرار داد برای خرید هواپیمای مسافربری متهم به خیانت کرد. 

 

به گزارش ایرنا، فرسودگی ناوگان هواپیمایی مسافربری در ایران که ناشی از تحریم های سال های گذشته است ، مشکلات متعددی برای خدمات رسانی به مردم دارد و دولت یازدهم تلاش می کند این معضل را سروسامان دهد. 

 

این نامزد نمایندگی در اظهارات جنجالی خود که با استقبال گسترده بی بی سی مواجه شد ادعا کرد دولت در قراردادهای خارجی به دنبال کمیسیون است نه منافع ملی! 

 

این در حالی است که همفکران این نامزد نمایندگی مجلس دهم ، دیگر نامزدهای مجلس را که حامی دولت هستند، مورد حمایت رسانه های انگلیس می دانند. 

 

آنان پخش اظهارات نمایندگان مذکور از بی بی سی را نشانه حمایت این رسانه انگلیسی از این نامزدها می دانند ودر رسانه های تندرو نزدیک به خود آن ها را ملقب به لیست انگلیسی دانستند. 

 

در همین حال این منابع سیاسی در برخوردی دوگانه در قبال انعکاس اظهارات جنجالی نامزد انتخاباتی خود در شبکه بی بی سی سکوت اختیار کرده اند. 

 

این در حالی است که صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان رسیده است و انتصاب چنین نسبت هایی فاقد هرگونه وجاهت اخلاقی و قانونی است. 

 

بی بی سی بارها این اظهارات سخیف و تخریبی علیه دولت روحانی را پخش کرد تا دشمنی خود را با تمامی اجراء نظامی جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد.

بخش نظردهی بسته شده است..