قرعه کشی سفرهای نوروزی عتبات عالیات دراستان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر حج و زیارت استان یزد از اعلام نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های نوروزی عتبات خبر داد وگفت: متقاضیان می توانندبا مراجعه به سامانهatabat.haj.ir با وارد کردن کد رهگیری و اطلاعات شناسنامه ای خوداز نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

علی اصغرشریفی اظهارکرد: پذیرفته شدگان در قرعه کشی می توانند بر اساس زمان اعلام شده برای هر یک از اولویت ها، برای قطعی نمودن ثبت نام خود در کاروان های عتبات عالیات اقدام کنند.

وی افزود: این اعزام به عتبات عالیات عراق برای سفرهای ۲۱ اسفند امسال لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۵ که متقاضیان از۲۰ تا ۲۸بهمن درسامانه عتبات عالیات اقدام به پیش ثبت نام کرده اند می باشد.
این مسوول ادامه داد: متقاضیان از فردا چهارشنبه پنجم اسفندماه می توانند بر اساس زمان اعلام شده برای هر یک از اولویت ها، برای قطعی نمودن ثبت نام خود در کاروان های عتبات عالیات اقدام کنند.
این مسوول تاکیدکرد: داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام ضروری است و فرزندان بالای ۱۷ سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند.
مدیر حج وزیارت خاطرنشان کرد: فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و جایگزینی یا انتقال به غیر میسر نمی باشد.
شریفی ازافزایش اعزام کاروان هوائی در هفته خبر داد و تصریح کرد: هرهفته ۱۲کاروان از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه بغداد اعزام می شوند.
در ۱۱ ماه امسال بیش از ۱۸ هزار و ۲۸۶ زائر در قالب ۴۷۷ کاروان از این استان به صورت هوائی وزمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..