معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

توریسم درمانی یزد در مسیر توسعه/ رونق بیمارستان سازی در دوران پسا تحریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه امروز، توریسم درمانی یکی از منابع درآمد کشورهای محسوب می شود گفت: با اعلام آمادگی 9 بیمارستان دولتی و خصوصی در استان، توریسم درمانی و گردشگری سلامت استان در مسیر توسعه قرار گرفته و مراجعان بومی و غیر بومی با مراجعه به یزد جهت درمان، به لحاظ دریافت...

علی دهقان خاطر نشان کرد: در دوران پسا تحریم، وزارت بهداشت با عقد قرارداد با کشورهای ایتالیا و فرانسه، درصدد ساخت بیمارستانهای مجهز و با کیفیت برآمده و استانداری یزد نیز در همین راستا با رایزنی با شرکتی از کشور کره درصدد ساخت  بیمارستانی هزار تخت خوابی در مدت دو سالمی باشد که  این اقدام، یک سرمایه گذاری عمده خارجی برای استان نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: با هدف تبادل استاد و دانشجو و بهره گیری از تجربیات کشور های مختلف در حوزه سلامت و پزشکی، مذاکرات اولیه  با دانشگاههای ایتالیا، انگلیس و هند انجام گرفته است.

معاون درمان دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر با توجه توانمندی پزشکان یزدی در حوزه  زنان و ناباروری و قلب و عروق، بیشترین مراجعان به  استان به این دو حوزه اختصاص دارند، هرچند در سایر حوزه ها نیز پزشکانی متبحر دراستان مشغول به فعالیت می باشند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..