آغاز دوره دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار در یزد

آیین آغاز دوره دکترای عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA) با حضور مدیران عامل شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان در هتل زنبق یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دکترای عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA) با حضور دکتر رضایی نژاد، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اتحادیه تخصصی پیشگامان، مدیران عامل و جمعی از کارشناسان ارشد شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان  و مدیران و اساتید موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در محل هتل زنبق برگزار گردید.

آقای شهبازی قائم مقام و خانم شهنواز معاونت ارتباطات و توسعه بازار مدرسه عالی کسب و کار ماهان  در این مراسم به تشریح اهداف موسسه آموزش عالی آزاد ماهان پرداختند و دوره آموزشی مدیریت حرفه ای کسب و کار را یکی از دورهای آموزشی مفید و کاربردی دانستند که در حال حاضر در بسیاری از موسسات و شرکتهای معتبر در حال آموزش است.

دکتر عالم تبریز از اساتید برجسته موسسه ماهان نیز در سخنانی اهمیت آموزش و فراگیری و به روز بودن در دنیای کنونی را خاطر نشان کرد و افزود: قطعا دیدگاه مدیران ارشد پیشگامان که آینده نگر هستند و در خصوص آموزش سرمایه گذاری می کنند سبب موفقیتهای بیشتر این گروه تعاونی خواهد شد. وی در خصوص رویکرد دوره و تفاوت آموزش در مدارس کسب و کار و دانشگاه ها توضیحاتی ارائه نمود.

دکتر رضایی نژاد، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه تخصصی پیشگامان نیز در این مراسم ضمن معرفی اجمالی گروه تعاونی پیشگامان و بیان برخی از بزرگترین خدمات و پروژه های انجام گرفته، در سخنانی به بیان دغدغه های گروه تعاونی پیشگامان پرداخت و هدف از برگزاری این دوره و دوره های آموزشی را افزایش سطح آگاهی و ارتقای دانش مدیران دانست و افزود: امیدواریم در سالهای پیش رو که بازار رقابت شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد بتوانیم با قدرت موفقیتهایمان را ادامه دهیم.

بخش نظردهی بسته شده است..