مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:

حضور شبکه برندهای منتخب خوشه طلای استان یزد در نمایشگاه تهران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از حضور مشترک شبکه برندهای منتخب خوشه طلای استان یزد در قالب غرفه مشترک در هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، "سید مسعود عظیمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: استان یزد از دیرباز به عنوان یکی از قطب های تولید و عرضه طلا و مصنوعات این فلز گرانبها در کشور مطرح بوده است و در همین راستا این شرکت از سال گذشته اقدام به آغاز پروژه توسعه خوشه کسب و کار طلا در استان کرده است.

عظیمی هدف از این اقدام را در راستای توسعه بازار صنایع کوچک عنوان کرد و افزود: شناساندن توانایی ها و قابلیتهای این هنر صنعت پر سابقه یزد را مهمترین هدف برگزاری این رویداد اعلام کرد و هدف دیگر را توانمندسازی ذینفعان خوشه طلا برای حضور و مشارکت در برنامه های نمایشگاهی و برندسازی طلای یزد دانست.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۲ برند منتخب از  تولید کنندگان مصنوعات طلا در قالب غرفه مشترک در این نمایشگاه حاضر شدند و به ارائه توانمندیها و قابلیتهای استان یزد در این خصوص پرداختند.

عظیمی با بیان اینکه استقبال بسیار مناسبی از غرفه طلای استان در این نمایشگاه صورت گرفت اظهار داشت: ین غرفه علاوه بر بازدید عموم مورد بازدید دکتر سلیمانی معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکای صنعتی ایران، مسئولین کشوری اتحادیه طلا، استاندار تهران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مسئولین اتحادیه های طلا و جواهر سایر استانهای کشور و برخی از مدیران مرتبط قرار گرفت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاشهای معاونت صنایع کوچک و عاملین خوشه های کسب و کار استان یزد بتوانیم اقدامات مفید و ارزشمندی را در حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان انجام دهیم.

هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..