معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد اعلام کرد:

یک طرفه شدن خیابان شهید ” سید محمد ابراهیمی “یزد

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان یزد خیابان شهید " سید محمد ابراهیمی " یک طرفه شد.

به گزارش یزدی نیوز، " امیر شاکری " در این خصوص اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن نهادهایی نظیر فرمانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ثبت احوال و کلانتری ۱۲ قائم ، یک واحد آموزشی و … این خیابان در طول روز به ویژه ساعات ادارای با ترافیک سنگینی روبرو بود، که در این زمینه طرح یک طرفه شدن آن در شورای ترافیک طرح و پس از بررسی مورد تأیید قرار گرفت.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد افزود: با اجرای این طرح وسائل نقلیه می توانند تنها از طرف خیابان امام خمینی (ره) وارد این خیابان شوند.

وی با تقدیر از همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد و پلیس راهور در اجرای این طرح تصریح کرد: این اقدام با هدف روان سازی ترافیک، تسهیل نمودن عبور و مرور ساکنین،‌ تکریم ارباب رجوعان و ساماندهی پارک خودروها صورت گرفته است.

" شاکری " افزود: با توجه به اجرای طرح ساماندهی خیابان مسجد جامع، مقرر شد تا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظرف مدت ده روز نسبت به نصب راه بند در ورودی خیابان مذکور اقدام لازم را انجام داده و نتیجه آن را به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان اعلام دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..