مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد:

همه امکانات مورد نیاز انتخابات پیش‌بینی شده است

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده همه امکانات مورد نیاز انتخابات پیش‌بینی شده است

به گزارش یزدی نیوز، " امیر شاکری " در همین رابطه با اشاره به برگزاری همزمان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه اظهار داشت: وظیفه کمیته پشتیبانی انتخابات، فراهم آوردن تمام تدارکات و نیازهای انتخابات در شهرستان است و در واقع وظیفه لجستیکی اجرای انتخابات را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد : خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری صورت گرفته دستگاه های اجرایی شهرستان همه امکانات لازم برای برگزاری همزمان این دو انتخابات اندیشیده شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: شش هزار نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم در قالب هیت های اجرایی، نظارت ،بازرسی،نیرو های نظامی و امنیتی و اعضای شعب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با ستاد انتخابات همکاری خواهند داشت.

" شاکری " اعلام کرد: با توجه به تعداد بالای شعب اخذ رأی، اقلامی مصرفی به غیر از صندوق، تعرفه، مهر، صورت جلسات و … یک روز قبل از اخذ رأی به نمایندگان فرماندار تحویل داده خواهد شد.

مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد صرفه جویی در هزینه ها برای برگزاری انتخابات را مهم و ضروری دانست و افزود:‌ براساس بخشنامه های ارسالی از سوی وزارت کشور صرفه جویی هزینه ها باید در اولویت برنامه ریزی ها در برگزاری انتخابات قرار بگیرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..