فرماندار یزد اعلام کرد:

انتخابات بارزترین نمود مشارکت سیاسی همه مردم است

فرماندار یزد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران بارزترین نموده مشارکت سیاسی همه مردم در تعیین سرنوشت خود است.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به منظور هماهنگی فرآیندها و امور مربوط به انتخابات به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی "  در این جلسه با اعلام اینکه حضور همه آحاد مردم درانتخابات از اهداف وزارت کشور است افزود: ایجاد روحیه نشاط، آرامش و شور اجتماعی در میان تک تک مردم موجب شکل گیری انتخابات پرشور می شود.

فرماندار یزد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، نظامی است که با اتکاء به آراء عمومی ملت و با تکیه بر ارزش های الهی – سیاسی مدیریت می شود اظهار داشت:انتخابات بارزترین شکل مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت جامعه می باشد و این مهم همواره مورد توجه تمامی آحاد جامعه بوده است.

وی در ادامه گفت: انتخابات ایران در عرصه بین المللی رصد می شود که این مساله باعث می شود زمینه هرچه بیشترحضور مردم را که به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری است، فراهم نماییم.

" شاکری شمسی " در پایان افزود: وظیفه وزارت کشور اجرای انتخابات است و باید با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان که فرمودند « آراء مردم حق الناس است »؛ با رعایت بی طرفی کامل از رای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت نماییم.

بخش نظردهی بسته شده است..