ویژه انتخاباتی:

کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در میبد و تفت انتخاب شد

در جلسه شورای اصلاح طلبان میبد که با حضور سفید استاندار اسبق یزد و رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان در سرای مروارید برگزار شد شورای اصلاح طلبان حمایت خود را از دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر ابتدای این جلسه مهندس سفید رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان یزد توضیحاتی پیرامون اهمیت انتخابات پیشرو و روندی که حزب در این انتخابات تاکنون انجام داده است بیان داشت.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات از تلاش های این حزب برای معرفی کاندیداهای اصلاح طلب و یا حمایت از کاندیداهای اصولگرای معتدل در حوزه های مختلف انتخاباتی استان خبر داد.

مهندس سفید با اشاره به اینکه در منطقه اردکان دارای کاندیدا هستیم خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر با تایید صلاحیت آقای آسایش نیاز به گفتگو داریم با وجود اینکه در این حوزه نیز کاندیدای خود را معرفی کرده ایم. در حوزه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و مروست هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم ولی خوشبختانه در این حوزه اصولگرایان تندرو و افراطی که قصدشان فقط چوب لای چرخ گذاشتن دولت است وجود ندارد.

وی با تاکید بر این نکته که در شهرستان میبد و تفت روی چند گزینه نظر داشتیم که با گفتگو با کاندیداهای این دوشهرستان بالاخره در مجموعه اعضا تصمیم گرفتیم که اصلاح طلبان از دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی حمایت کنند.

لازم به ذکر است کمال دهقانی فیروزآبادی متولد ۱۳۴۳ شهرستان میبد است. وی دیپلم خود را در میبد اخذ نمود. سپس کارشناسی حقوق و کارشناس ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی را از دانشگاه امام صادق (ع) اخذ کرد. همچنین دکتر دهقانی دکترای روابط بین الملل خود را از از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران به پایان رسانده است.

صدای میبد

بخش نظردهی بسته شده است..