پیش بینی ۳۶ شعبه اخذ رای در خاتم

به گزارش یزدی نیوزفرماندار خاتم گفت: ۳۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات هفتم اسفند در این شهرستان پیش بینی شده که ۲۰ شعبه در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در مروست مستقر خواهد بود.

محمد زاده رحمانی  در جمع نمایندگان فرماندار شهرستان در شعبه های اخذ رای خاتم اظهار داشت: با هر طرز فکر و گرایشی که هستید در فرایند انتخابات و بخصوص در روز اخذ رای از اعمال سلیقه خودداری و فقط چارچوب های قانونی را مد نظر قرار دهید.

وی افزود: هر کس وظایف خود را انجام داده و به هیچ عنوان از نامزدی جانبداری نشود تا با همدلی و همفکری انتخابات خوب و سالمی را در شهرستان رقم بزنیم.
وی با اشاره به اینکه روز هفتم اسفند یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب خواهد بود و مردم شهرستان ما نیز بالاترین حضور را در این انتخابات خواهند داشت اظهار کرد: برای اولین بار است که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در یک روز انجام می شود و این یک روز مهم و سرنوشت ساز است.
فرماندار خاتم اضافه کرد: نمایندگان فرماندار در پای صندوق های اخذ رای باید از هرگونه حاشیه به دور باشند و مقررات و دستورالعمل های لازمه را نیز به خوبی اجرایی نمایند.
همچنین رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: ما به عنوان امانتداران رای مردم در انتخابات مسئولیت داریم.
محمد محمودی اضافه کرد: باید مسائل قانونی در این زمینه رعایت شود و یک انتخابات سالم را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان خاتم در نحوه آموزش دهی به اعضای ستادهای انتخاباتی و مسئولین در پای صندوق های اخذ رای در دوره های گذشته رتبه برتر در کشور را داشته است یادآور شد: امید داریم تا در انتخابات پیش روی نیز بتوانیم رتبه اول را کسب نمائیم.
خاتم که با ۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه استان در فاصله ۲۴۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده به همراه شهرستان های ابرکوه، بافق، مهریز و بهاباد، یک نماینده راهی مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..