فاز سوم شهرک صنعتی یزد آماده شد

سرمایه‌گذاران یزدی پا پیش بگذارند/زمین‌های ارزان برای صنوف تولیدی و صنعتی

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی یزد از آماده‌سازی فاز سوم شهرک صنعتی یزد با هدف جذب سرمایه‌گذار خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عمده صنایع استان یزد در ردیف صنایع کوچک قرار می‌گیرند که با استقرار در شهرک های صنعتی در سطح استان فعالیت‌های کارگاهی به واحدهای تولیدی ارتقا پیدا می کند.

وی ادامه داد: به همت شرکت شهرک‌های استان یزد، با تکمیل طراحی و تامین امکانات زیربنایی و حامل های انرژی مثل آب، برق و گاز، اراضی کارگاهی در شهرک‌ های صنعتی یزد آماده واگذاری به متقاضیان است.

این مسئول افزود: زمین هایی که از سوی شرکت شهرک ها برای متقاضیان سرمایه گذاری کارگاه ها در نظر گرفته شده از ۳۰۰ متر تا ۴۵۰ متر طراحی و آماده ‌سازی شده که با قیمتی بسیار اندک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این زمین ها با هدف ساماندهی به متقاضیان صنوف تولیدی و صنعتی واگذار می‌ شود اضافه کرد: مکان یابی استقرار واحدها براساس سیاست‌های سازمان صنایع کوچک برای ساماندهی صنف‌های تولیدی و تبدیل آنها به واحدهای کارگاهی نیمه‌ صنعتی و صنعتی انجام شده است.

عظیمی در خصوص احراز شرایط متقاضیان و نحوه واگذاری زمین‌ها به مهر گفت: ارائه معرفی نامه از صنوف متقاضی بر اساس رایزنی ها و مذاکراتی که انجام شده به عنوان شرط اصلی متقاضیان است که می توانند متناسب با نیاز صاحب صنعت در راه‌اندازی واحد تولیدی برای دریافت زمین اقدام کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..