دبیر شورای عالی امنیت ملی درراهپیمایی 22 بهمن یزد اعلام کرد:

فرصت خدمت بیشتری در حوزه اقتصادی فراهم شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم‌های ظالمانه 12 ساله، فرصت خدمت بیشتری در حوزه اقتصادی فراهم شده است.

به گزارش یزدی نیوزعلی شمحانی امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲بهمن مردم یزد با بیان این مطلب اظهار داشت:مشکل کشور در حال حاضر، مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گفته وی،در بعضی حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی دچار چالش هستیم که لازم است برای رفع آنها بیشتر تلاش شود.

وی بااشاره به اینکه شرایط جهانی و منطقه ای فرصت را برای کشور فراهم کرده است،تصریح کرد: طی این چند سال با حضور در صحنه مردم تعرض‌ها با ناکامی همراه شد، البته دشمنان توانستند مشکلاتی ایجاد کنند اما جمهوری اسلامی ایران توانست مانند مرجع و الگوی حکومت دینی در منطقه باقی بماند.

وی افزود: حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز سال نو، حضور مردم را پرشکوه‌تر از سایر تجمعات نشان خواهد داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: زمانی که امام خمینی(ره) در غربت بود یزد یکی از مراکز اصلی توحید و اشاعه اندیشه های امام توسط شهید صدوقی بود و این موضوع هیچگاه فراموش شدنی نیست.

شمخانی گفت:در اربعین و چهلم قیام مردم تبریز، در یزد غوغایی بر پا شد و مردم به خیابانها آمدند که هرگز فراموش نمی شود.
وی تصریح کرد: مردم یزد بعنوان استان دارالعباده، الگویی از زندگی اقتصاد مقاومتی را طراحی و اجرا می کنند که باید به این الگو افتخار کنند و آن را توسعه دهند.تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..