فرماندار یزد :

مهلت داوطلبین برای تغییر حوزه انتخابیه به اتمام رسید

فرماندار یزد گفت: داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی براساس قانون می توانستند تا 21 بهمن ماه برای تغییر حوزه انتخابیه اقدام نمایند.

به گزارش یزدی نیوز،  " محمود شاکری شمسی " در خصوص چگونگی روند تغییر حوزه انتخابیه داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون هر داوطلبی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارد  باید تا ۱۵ روز قبل از زمان اخذ رای، اقدام قانونی را انجام دهد.

فرماندار یزد افزود: داوطلبان تایید صلاحیت شده تنها برای یک‌بار و در مرحله اول انتخابات می‌توانند حوزه انتخابیه خود را با مراجعه به ستاد انتخابات و ارائه درخواست کتبی، تغییر دهند.

وی اعلام کرد: تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه تعداد ۵ داوطلبی که برای حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک ثبت نام نموده بودند  نسبت به تغییر حوزه انتخابیه خود اقدام کرده اند.

" شاکری شمسی " با بیان اینکه در مهلت قانونی ۲ نفر از حوزه های دیگر به حوزه انتخابیه یزد واشکذر اضافه شده اند گفت: در حال حاضر ۳۸ داوطلب خود را برای رقابت در عرصه انتخابات مجلس دهم آماده می کنند.

فرماندار یزد در پایان افزود: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان یزد نیز یک نفر از داوطلبین درخواست خود را به فرمانداری یزد اعلام نموده که با توجه به تبصره ماده ۳ آئین نامه تا ۲۳ بهمن ماه فرصت برای انتقال قطعی وی برای حوزه انتخابیه جدید باقی است.

بخش نظردهی بسته شده است..