افتتاح ۳۵ طرح در شهرستان ابرکوه

به گزارش یزدی نیوزبه مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بصورت همزمان ۳۵ طرح عمرانی و خدماتی با حضور سید محمدرضا سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان در شهرستان ابرکوه به بهره برداری رسید.

این طرح ها بیشتر در زمینه کشاورزی، عمران شهری و روستایی، آب رسانی، بهداشت و درمان، راه و معابر روستایی ، ایستگاه سی ان جی شرکت نفت ، تولید دستمال کاغدی ، طرح روشنائی و حوزه گردشگری بود که افتتاح شد.

برای اجرا و تکمیل این طرح ها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
باحضور معاون هماهنگی عمرانی استاندار این طرحها در شهر ابرکوه و مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت .
به گزارش ایرنا ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کارخانه بزرگ فولاد سرمد ابرکوه دیدن و از مسئولان و دست اندرکاران این کارخانه تشکر کرد.
برای این کارخانه افزون بر چهاز هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که زمینه اشتغال ۵۰۰نفر را فراهم می کند و قرار است در سفر رئیس جمهوری به استان یزد افتتاح شود.
سیدحسینی همچنین با حضور در گلزار شهدای ابرکوه با نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدای گرانقدر این شهرستان ادای احترام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد به خبرنگار ایرنا در ابرکوه گفت: در دهه مبارک فجر ۴۷۸ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ۵۳ طرح غیرعمرانی با یکهزار و ۵۲۸ میلیارد ریال هزینه بصورت ملی و استانی در بخش های کشاورزی، صنعت، میراث فرهنگی بهره برداری شده است.
سید حسینی خاطرنشان کرد: هفت طرح صنعتی با یکهزار و ۱۷۰میلیارد ریال ، ۲۵ طرح کشاورزی با ۲۸۸ میلیارد ریال و ۲۱ طرح میراث فرهنگی با ۷۰ میلیارد ریال مهمترین طرحه می باشد.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..