راهپیمایی ۲۲بهمن در ۱۱نقطه شهرستان ابرکوه

به گزارش یزدی نیوز فرماندار ابرکوه گفت: مراسم باشکوه راهپیمائی ۲۲بهمن در ۱۱نقطه شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

سیدنبی رسولی  اظهار داشت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر ابرکوه از ساعت ۱۰ صبح ازمیدان امام حسین (ع) به طرف خیابان شهید بهشتی ، چهار سرو سپس به طرف استادیوم شهید پور اکبری ابرکوه برگزار می شود .

وی افزود : این مراسم در شهر مهردشت بخش بهمن ساعت ۹ از محلات به طرف میدان امام علی (ع) ، در اسفندا آباد ازساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت شهید مطهری تا گلزار شهدا ، روستاهای اسدآباد اسفند آباد و خرم آباد ازساعت ۳۰/۱۲از محلات و روستاهای فراغه ، صفی آباد، صادق آباد ، رحیم آباد، ده عرب ، جلال آباد به طرف گلزار شهدای خسرآباد برگزار می شود .
فرماندار ابرکوه ادامه داد : مردم این شهرستان هم همانند مردم سراسر کشور با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن آماده و باردیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت .
نماینده عالی دولت درابرکوه اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره)، شهدا و تجدید بیعت بارهبرمعظم انقلاب و روز عزای دشمنان و مستکبران است .

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..