درخشش تیم والیبال آرمان اردکان

به گزارش یزدی نیوزتیم والیبال آرمان ورزش اردکان که با هدف ماندن در لیگ برتر و در آخرین روزهای شروع وارد رقابت شد، یک هفته باقی‌مانده به پایان مسابقات به‌دلیل انصراف تیمی که در باید روبه‌روی آن به میدان برود به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کرد.
در صورتی که تیم‌ آرمان به مرحله حذفی صعود کند می‌تواند یکی از شانس‌های قرارگرفتن روی سکوی قهرمانی والیبال کشور باشد.
تیم آرمان ورزش اردکان در ۳ دوره حضور خود در لیگ دسته یک کشور، ۲ مقام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی کسب کرد که می‌توانست به لیگ برتر صعود کند.
اما به سبب آماده نبودن زیرساخت‌های موجود، کادر مدیریت تیم تصمیم گرفت که تیم در دسته یک بماند و بعد از کسب سومین مجوز ورود به لیگ برتر، این بار وارد رقابت‌های لیگ برتر شد. در این تیم همدلی خوبی وجود دارد و تمام افرادی که در تیم تأثیرگذار هستند، تا به امروز فراتر از توانایی‌های خود تلاش کرده‌اند و در نتیجه تیم تاکنون موفق بوده است.

فروش امتیاز تیم در سال‌های گذشته
مربی تیم والیبال آرمان ورزش اردکان درباره ورود این تیم به لیگ برتر والیبال کشور گفت: از ۶ سال پیش در مسابقه‌های زیرگروه کشوری حاضر شدیم و پس از آن به مسابقه‌های دسته یک کشوری صعود کردیم.
«نادر قاضی» افزود: در این ۲ سال با عنوان شفق اردکان در مسابقه‌های زیر گروه کشوری حضور داشتیم و پس از صعود به مسابقه‌های دسته یک، تیم با نام پیشگامان شفق اردکان شناخته شد و پیشگامان امتیاز تیم را خریداری کرد.
وی ادامه داد: این تیم در ۳ دوره متوالی مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد اما بنا به تشخیص مدیران تیم تصمیم بر این شد که تیم در لیگ دسته یک باقی‌ بماند از این رو امتیاز تیم در لیگ برتر به فروش رفت.
قاضی در این باره توضیح داد: یک از دلایل باقی ماندن تیم در لیگ دسته یک، فراهم نشدن زیرساخت‌های لازم برای حضور در لیگ برتر بود. البته مدیریت تیم تصمیم داشت زمانی تیم به لیگ برتر برود که بتواند در این لیگ ماندگار شود.
مربی تیم والیبال آرمان ورزش اردکان درباره علت تغییر نام تیم در لیگ برتر امسال گفت: پس‌ از این‌که تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفتیم، مسئول‌های پیشگامان به دلیل آماده شدن تیم در زمان کوتاه و نزدیک به شروع رقابت‌های لیگ برتر تصمیم گرفتند که همکاری خود را ادامه ندهند.
وی افزود: مسئولان تیم پیشگامان در ۳ سال همکاری با تیم، کمک‌های مادی و معنوی بی‌نظیری به تیم کردند و لحظه‌ای تیم را تنها نگذاشتند و در زمان حضور پیشگامان، تیم هیچ کمبودی را احساس نمی‌کرد.
قاضی اظهار کرد: پس از پایان همکاری با گروه پیشگامان، به همت مسئولان شهرستان اردکان و با کمک‌های جلب شده، تیم توانایی بازی در لیگ برتر را کسب کرد و از بین اسامی پیشنهادی نام «آرمان ورزش اردکان» برای تیم انتخاب شد.
وی درباره هدف‌های تیم آرمان اردکان برای حضور در این دوره از مسابقه‌های لیگ برتر گفت: مهم‌ترین هدف تیم، کسب تجربه و ماندگاری در لیگ برتر بود.
مربی تیم والیبال آرمان ورزش اردکان افزود: در حال حاضر و با توجه به نمایش خوب تیم، به دور یک‌هشتم نهایی مسابقات راه پیدا کردیم.
وی درباره اهداف این تیم نیز گفت: یکی از هدف‌های تیم بومی‌گرایی است از این رو برنامه‌هایی را برای استعدادیابی در استان پیش‌بینی کرده‌ایم.
قاضی یکی دیگر از اهداف تیم را حضور قدرتمند در مسابقات فصل آینده لیگ برتر و قرار گرفتن بر روی سکو قهرمانی بیان کرد و افزود: مهم‌ترین هدف تیم، داشتن لیگی قوی‌تر و در نتیجه تیم ملی قوی‌تر است.
وی با بیان این‌که از تمامی بازیکن‌ها و مسئولان مربوطه رضایت کامل دارد، عنوان کرد: تیم آرمان اردکان مجموعه‌ای یکدست است و تمامی افراد تأثیرگذار در تیم، از بازیکن‌ها گرفته تا تماشاگرها نهایت تلاش خود را برای موفقیت و سربلندی تیم انجام می‌دهند.

رضایت بازیکنان از بازی در لیگ برتر
کاپیتان تیم والیبال آرمان اردکان به رضایت بازیکنان تیم از حضور در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: باشگاه تاکنون به تمامی تعهدات خود به ورزشکاران عمل کرده است.
«علیرضا بهبودی» ادامه داد: قسط‌های اول و دوم حقوق بازیکن‌ها به موقع پرداخت شده و باشگاه از لحاظ رفاهی شرایط خوبی را برای بازیکن‌ها فراهم کرده است که کمک شایانی به موفقیت تیم می‌کند. وی ادامه داد: زمانی که بازیکن‌ها از لحاظ رفاهی مشکلی نداشته باشند، تمام توان خود را به کار می‌بندند و در نتیجه تیم نتیجه بهتری به دست می‌آورد.
کاپیتان تیم آرمان اردکان با بیان این‌که تیم آرمان اردکان آخرین تیمی بود که برای حضور در رقابت‌ها آماده شد، اضافه کرد: با این حال بازیکن‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند و فراتر از توان خود تلاش کردند به طوری که به جمع ۸ تیم برتر مسابقه‌ها پیوستیم و به مرحله حذفی صعود کردیم.
وی درباره حمایت تماشاگرها از تیم نیز گفت: تماشاگرهای اردکانی از بهترین تماشاگرهایی هستند که ورزش والیبال کشور به خود دیده است.
این والیبالیست گفت: تماشاگرهای اردکانی نه تنها تیم خود را به خوبی تشویق می‌کنند، بلکه تیم‌های رقیب را نیز تشویق می‌کنند و تاکنون به هیچ تیمی توهین و فحاشی نکرده‌اند.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..