ویزیت۶ هزار نفر دربیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی یزد

بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی در شهرستانهای ابرکوه، خاتم، اردکان(عقدا) و میبد(ندوشن) با ویزیت شش هزار بیمار در این مناطق و روستاههای محروم این شهرها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگو با وبدا اظهار داشت: برپایی این بیمارستانها در روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه سالجاری، همراه با ارائه بسته های بهداشتی در این مناطق و خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی همراه بوده و استقبال ساکنین این مناطق را در پی داشته است.

سومین بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی در حالی برگزار شد که خدمات تخصصی، فوق تخصصی و عمومی به صورت کاملا رایگان به مردم چهار شهر و شهرستان ارائه گردید. این خدمات شامل دندانپزشکی، پزشکی، آموزش های بهداشتی به دانش آموزان مدارس و  پایش سلامت جمعیت زنان  و مردان این مناطق توسط تیم اعزامی هلال احمر بود.

همزمان با این بیمارستانها، تیم های عمومی نیز، جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به روستاهای اطراف شهرستانهای مزبور اعزام گردیده و انجام ویزیت عمومی همراه با  ارائه داروی رایگان به ۱۴۴۲ بیمار و مراجعه کننده صورت گفت.

همچنین برای سومین بار در سال ۹۴، با اعزام تیم تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی به کشور عراق، بیش از سه هزار نفر ویزیت شده و ۳۵ عمل جراحی تخصصی چشم ، ارتوپد و فوق تخصص قفسه صدری، توسط این تیم انجام گرفت.

دومین بیمارستان ثابت در سال اول برپایی با ویزیت چهار هزار نفر درشهرستان خاتم و در سال دوم نیز با ویزیت دو هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان بهاباد و با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

گفتنی است پنجمین بیمارستان ثابت در سال ۹۴ طبق سنوات گذشته، در روزهای ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری در جزایر تنب بزرگ و ابوموسی با ارائه خدمات مختلف تخصصی و فوق تخصصی، توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی برپا می گردد.  

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..