آغاز گازرسانی به روستای صدرآباد میبد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) همزمان با ایام الله دهه فجر، عملیات اجرایی گازرسانی به روستای صدرآباد شهرستان میبد در استان یزد با برآورد اعتباری معادل ۱۸ میلیارد ریال آغاز شد.


 "منوچهر فلاح" مدیر عامل شرکت گاز استان در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این عملیات اجرایی گازرسانی شامل اجرای ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع، هفت کیلومتر شبکه تغذیه، یک ایستگاه TBS به ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب ۱۶۰ عدد انشعاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران با شعار "گاز، انرژی پاک، با نیم قرن تلاش"، خاطر نشان کرد: تاکنون در استان یزد ۱۹ شهر و ۲۳۸ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند که موجب بهره‌مندی ۹۴ درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

فلاح همچنین عنوان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نام‌گذاری شده، شرکت گاز استان یزد حرکت رو به رشد و پرشتاب خود را در راستای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان در پیش گرفته و گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

گفتنی است؛ در این مراسم امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان میبد و نیز اهالی روستای صدرآباد نیز حضور داشتند.

بخش نظردهی بسته شده است..