افتتاح ۳۵ پروژه در ابرکوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) طبق روال برنامه های دهه فجر در مناطق مختلف، امسال در شهرستان ابرکوه نیز ۳۵ پروژه افتتاح و بهره برداری می شود تا هدیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب برای مردم باشد.

 جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه  همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان ابرکوه و امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در این جلسه با انتقاد از کسانی که نمی‌خواهند دستاوردهای برجام را ببینند، اظهار داشت: اگر این تلاش‌ها در کشور دیگری صورت می‌گرفت، شاهد جشن ملی بودیم.

سیدنبی رسولی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای دیده شدن فعالیت‌های دولت تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در دهه فجر امسال، ۳۵ طرح با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ابرکوه به بهره‌برداری می‌رسد که نشان‌دهنده تلاش دولت تدبیر و امید برای خدمت‌رسانی به مردم است.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات آینده باید مورد توجه هر چه بیشتر مردم باشد و امسال حضوری پررنگ‌تر در این برنامه‌ها داشته باشند.

نقدها به دولت باید سازنده باشد

امام‌جمعه ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: باید نقدها به دولت سازنده باشد و دولتمردان نیز چنین نقدهایی را دلسوزی بدانند و از آن بهره بگیرند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن بیان کرد: دشمن به حرکت مردم ایران در این روز تیزبینانه نگاه می‌کند و باید چون همیشه و با حضوری باصلابت، یک‌بار دیگر پشتوانه مردمی نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، خاطرنشان کرد: شرکت پرشور در انتخابات که نشانگر حضور مردم در تصمیم سازی برای توسعه همه‌جانبه است، باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

حسینی با بیان اینکه در ایام دهه فجر باید برخی از نکات دوباره مدنظر کارگزاران نظام قرار بگیرد و یکی از اصلی‌ترین آنها تکریم مردم به ‌عنوان ولی‌نعمتان آنها است، افزود: زمانی که مردم توسط مسئولان و مدیران احساس تکریم و حرمت کنند، محبوبیت نظام برای آنان دو چندان می‌شود و کارمندان نیز زمانی که تواضع و رفق و مدارای مدیر را ببینند، تعهد و مسئولیت‌پذیری و وجدان کاری را بیشتر در خود احساس می‌کنند.

تلاش برای پیشگیری از تخلف انتخاباتی

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب ابرکوه نیز در ای جلسه اظهار داشت: دادگستری در راستای وظایف خود و برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تلاش می‌کند.

علی‌محمد دشتکیان اظهار امیدواری کرد: چنانچه همگان به وظایف قانونی خود در این راستا عمل کنند، شاهد انتخاباتی با شور و نشاط خواهیم بود.

رئیس بازرسی انتخابات شهرستان ابرکوه نیز اظهار داشت: تمامی تمهیدات برای نظارت بر انتخابات در این شهرستان فراهم‌ شده است.

حجت‌الاسلام تقی فتاحی با بیان اینکه در تمامی کشورهای دارای دموکراسی و یا مدعی آن، راهکارهای نظارتی برای برگزاری انتخابات وجود دارد، افزود: در ایران اسلامی، شورای نگهبان که برگرفته از رأی مردم است بهتر از کشورهای دیگر این نظارت را انجام می‌دهد و انتخابات سالم برگزارشده در طی سال‌های بعد از انقلاب نشانگر این مطلب است.

دبیر شورای تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز اظهار داشت: در طی چند سال گذشته ستاد دهه فجر شهرستان ابرکوه رتبه نخست را در استان به دست آورده که نشانگر این است که مشارکت مردم در این برنامه خوب و نشان‌دهنده تعهد آنان به انقلاب اسلامی است.

جواد عادل در تشریح برنامه‌های روز ۲۲ بهمن گفت: در این روز، مردم ابرکوه در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان امام حسین (ع) گرد هم می‌آیند و در ساعت ۱۰ صبح، حرکت خود را به‌ سوی استادیوم شهید پوراکبری آغاز می‌کنند تا برنامه‌ها در آنجا پیگیری شود.

وی از مسئولان شهر و دستگاه‌های اجرایی خواست که آذین‌بندی مسیر راهپیمایی مردم در این روز را به بهترین نحو در دستور کار خو قرار دهند.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..