یادواره شهید زرتشتی انقلاب در یزد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) یادواره شهید زرتشتی انقلاب با حضور مسئولان استان، خانواده شهید آذرپاد و جمعی از شهروندان زرتشتی استان یزد برگزار شد.


 سپنتا نیک‌نام  در آئیین یادبود شهید زرتشتی"رستم آذرباد"، که با حضور مسئولان ارشد استان و سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با بیان اینکه عید انقلاب، جشن پیروزی تمام ملت و حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: اقلیتهای زرتشتی ایران با تبعیت از مقام و معظم رهبری نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف احساس مسئولیت می‌کنند.

عضو زرتشتی شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایثارگری‌های فجرآفرینان در عرصه‌های مختلف گفت: ایثار، استقلال طلبی و شهادت از جمله مهمترین ویژگی فرهنگ ایرانی در نظام اسلامی است.

نیک‌نام با اشاره به ضرورت حراست از ارزشهای فرهنگی نظام اسلامی ایران در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی افزود: امینت پایدار ایران اسلامی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.

وی احترام به ارزشهای دینی اقلیتهای مذهبی را از جمله ویژگیهای فرهنگی انقلاب و نظام‌اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: قانون اساسی نظام اسلامی ایران بر اساس انصاف، معرفت و حق‌مداری تدوین و اجرایی شده است.

عضو شورای شهر یزد "شهید رستم آذرباد" نمادی از احساس مسئولیت اقلیتهای زرتشتی در راستای حراست از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به بیانات مقام‌ معظم رهبری در راستای اهمیت همبستگی و اتحاد بین اقشار و ادیان مختلف جامعه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: زرتشتیان و مسلمانان نسبت به دیگر ادیان، دارای نقاط مشترک دینی و مذهبی بیشتری هستند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..