یادواره ۲۲ شهید انقلاب اسلامی یزد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) یادواره ۲۲ شهید انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارشد استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه (حظیره ) برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر صمدی یزدی از استادان حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی در برابر دشمنان است .
وی با بیان اینکه شهدا جانشان را برای اعتلای کلمه حق و تحقق ارزش های الهی فدا کردند افزود: عزت و اقتداری که امروز کشور ما در عرصه های مختلف داخلی و خارجی در جهان و منظقه و بین ملت ها دارد به برکت خون های مطهر شهیدان و مقاومت ملت فهیم است .
این مدرس دانشگاه اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در ۳۷ سال گذشته انواع دسیسه ها را بکار برده اند ولی بخاطر ولایتمداری ملت و هوشیاری آنها توطئه ها بی اثر شده است .
صمدی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی بدون شک باید همچنان ولایتمدار بود و توطئه های مختلف دشمنان را رصد و مقاوم بر اصول و ارزش ها ایستادگی کرد .
وی تصریح کرد: ملت ایران در برابر یک آزمون مهم و سرنوشت ساز به نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار دارد لذا باید ضمن مشارکت گسترده در آنها در انتخاب افراد اصلح بکوشند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مردم کشور و یزد باید کسانی را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که در شان و منزلت این جایگاه ها باشند .
صمدی افزود: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و حامیان و هواداران آنها باید تمامی فعالیت های خود را در چارچوب مقررات نظام و انقلاب اسلامی قرار دهند و از آن گذر نداشته باشند .
وی افزود: عمل به قانون در تمامی مسائل و انتخابات خیلی مهم است و هر گونه بی تفاوتی به آن موجب دلسردی و ایجاد مشکل در روند انتخابات می کند .
این مدرس دانشگاه با تبریگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت برگزاری جشن های دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن در سالجاری به عنوان بک موضوع مهم اشاره و خواستار برگزاری باشکوه آن شد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..