۱۰میلیارد از محل اجاره اماکن ورزشی در یزد وصول شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه یک درصد بودجه مصوب ادارات باید به ورزش اختصاص یابد، گفت: ۱۰ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی در یزد وصول شد.
 مسعود شریعتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که در محل سالن حمیدیای استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با بند ح تبصره ۳ در ۹ ماهه امسال مبلغ یک میلیارد تومان درآمد از محل اجاره اماکن ورزشی وصول و به حساب خزانه واریز شده است.

وی افزود: در بند ط تبصره سه ماده ۶ قانون الحاق هم اداره کل نسبت به تشکیل کمیته تعیین اموال غیرمنقول ذیربط اقدام نموده و تاکنون ۸ مورد اموال غیرمنقول اقدام نموده و تاکنون هشت مورد هشت مورد اموال غیرمنقول از قبیل هفت باب مغازه، یک قطه زمین جهت فروش و تبدیل به احسن نمودن مشخص شده و مراحل قانونی آن در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در ارتباط با عملکرد بند الف ماده ۲۷ قانون الحاق، تاکنون ۲۶ پروژه مشخص شده که روی سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و دو پروژه آن در مرحله واگذاری است.

شریعتی به بالا بودن آمار بیماریهایی از جمله بیماریهای قلبی و عروقی و دیابت در استان یزد و همچنین کم تحرکی مردم یزد، خاطرنشان کرد: توجه به ورزش مهمترین عامل رفع این معضلها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصوب شده یک درصد از بودجه تصویب شده ادارات به ورزش اختصاص یابد، درخواست داریم که ادارات این مبلغ را برای ورزش هزینه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در صورتی که این میزان به استان یزد اختصاص پیدا کند، مطمئنا میزان توجه مردم به ورزش هم افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..