فرماندار یزد:

مشارکت مردم در زمینه های مختلف به معنای واقعی از برکات انقلاب اسلامی است

اعضای هیأت مدیره انجمن علمی فرهنگیان با فرماندار یزد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " محمود شاکری شمسی " در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فراهم نمودن بستر مشارکت به معنای واقعی در عرصه های مختلف از برکات انقلاب اسلامی است.

فرماندار یزد با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در صدد توسعه و گسترش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد است افزود: از مهمترین اولویت های شهرستان یزد، حمایت و پشتیبانی از تشکل های غیر دولتی است، زیرا معتقدیم با استفاده از ظرفیت های این تشکل ها می توان اقدامات مناسبی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم صورت گیرد.

وی خواستار استفاده از نظرات صاحب نظران و متخصصان شد و تصریح کرد: انجمن علمی فرهنگیان به عنوان نهادی مردمی استکه از صاحب نظران، کارشناسان و افراد برجسته فرهنگی و علمی تشکیل شده ، لذا باید جلسات آن بر پایه نقد، ارائه نظرات کارشناسی، خردجمعی و تضارب آرا و گفتگو باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد اضافه کرد: مشارکت مردم به معنای واقعی یعنی حضور و مشارکت در تصمیم گیری ها، اجرای طرح ها و پروژه ها و نظارت بر امور می باشد.

فرماندار یزد بر تهیه و تدوین نقشه راه براساس اهداف تعیین شده تأکید کرد و افزود:  هر اقدامی براساس برنامه و با توجه به اولویت ها باید صورت پذیرد، چرا که اگر سازمان و یا تشکلی برنامه نداشته باشد در رسیدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

" شاکری شمسی " در پایان ابراز داشت: فرمانداری یزد آماده همکاری با تشکل های غیردولتی در زمینه هماهنگی بین بخشی ما بین ادارات و نهادهای شهرستان با این تشکل ها می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..