تامین اعتبار برای معابر جدید یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بررسی لایحه شهرداری با ایجاد و تامین اعتبار معابر جدید از جمله خیابان شهید پارسائیان و شهید حسینعلی گل موافقت کردند.
 شهرداری یزد در لایحه‌ای با توجه به درخواست اهالی خیابان شهید رضا پارسائیان، خواستار تامین اعتبار اجرای این طرح شد. در این لایحه آمده است که طرح خیابان شهید پارسائیان بر اساس پیشنهاد طرح هادی عیش‌آباد و خیرآباد با عرض ۲۲ متر در سال ۷۶ از سوی اداره کل راه و شهرسازی تهیه شده است. این طرح در همان سال در کمیته بررسی شبکه‌های شهری تایید و به تصویب استاندار وقت نیز رسیده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است. عرض این خیابان همچنین در طرح تفصیلی جدید که کلیات آن به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسیده نیز ۲۲ متر تعیین شده است. این خیابان برای ایجاد ارتباط مناسب میان مناطق آزادشهر، عیش‌آباد و خیرآباد و تخلیه ترافیک به موازات بلوار جانباز تا بلوار شهید جوکار، پیش‌بینی شده است از این رو شهرداری در نظر دارد با تامین اعتبار آن را اجرا کند. اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بررسی این لایحه و نتیجه بررسی‌های کمیسیون عمران شورا مقرر کردند که شهرداری اعتبار لازم برای اجرای این معبر را در بودجه سال آینده پیش‌بینی کند.
در این جلسه شورای اسلامی شهر یزد همچنین طرح اجرایی خیابان شهید حسینعلی گل مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. شهرداری یزد در لایحه‌ای طرح تهیه شده برای ایجاد این شبکه را به شورای شهر ارسال کرد. اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم با بررسی این طرح و نتیجه بررسی‌های کمیسیون عمران شورا، طرح را مصوب کردند.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..