۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اشکذر کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،فرمانده انتظامی شهرستان "اشکذر" از کشف یک انبار دپو سوخت قاچاق و کشف ۷۰ هزار لیتر فرآورده¬های نفتی قاچاق خبر داد.

 سرهنگ حسین ثقفی اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر وجود یک انبار دپو سوخت قاچاق در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی با مقامات قضائی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در بازرسی از این انبار، ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه این محموله سوخت در بشکه¬های ۲۰۰ لیتری کشف شد، بیان کرد: در راستای این پرونده، دو نفر از افراد مرتبط با سوختها به عنوان متهم دستگیر شدند.

وی گفت: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این است که متهمان پس از دپو سوخت قاچاق در این مکان اقدام به بارگیری و انتقال به جنوب کشور می‌کردند.

ثقفی با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق سوخت، گفت: با تلاش ماموران پلیس این متهمان دستگیر و به مراجع قانونی، معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: نفت و فرآورده‌های نفتی یکی از مهمترین اهداف قاچاقچیان برای خارج کردن از مرزهای کشور است که نیروی انتظامی به صورت جدی در برابر این اقدام شوم ایستادگی می‌کند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..