معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد عنوان کرد؛

اقدامات دولت تدبیر در راستای توسعه و آبادانی روستاها است

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد با بیان اینکه اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای توسعه و آبادانی روستاها است گفت: اراده و رویکرد مسوولان توجه به مناطق کم برخوردار و توسعه ی متوازن در روستاها است؛ که امیدواریم این مهم با مشارکت جدی دهیاران و شوراهای اسلامی روستا محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، مسائل و مشکلات روستای اکرم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد با حضور معاون فنی و امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای اکرم آباد بررسی شد.

" امیر شاکری " در این جلسه اظهار داشت: در این دو سال اخیر اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت روستاهای بخش مرکزی صورت گرفته است و در حال حاضر توجه مناطق روستایی همچنان در اولویت کاری مدیران شهرستان و استان قرار دارد.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد افزود: انتظار می رود دهیاران با همت و تلاش بیشتر ، تعامل با سایر مسئولین و نیز استفاده از ظرفیتهای و پتانسیل های موجود در جهت توسعه بیش از پیش روستاهای بخش مرکزی گام بردارند.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکاری عملیاتی سعی دارد در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه روستاها گام بردارد.

" شاکری " با اشاره به وضعیت تخصیص اعتبارات برای طرح های عمرانی خاطرنشان کرد: متأسفانه در سالهای اخیر و به ویژه سال ۹۴ به علت کاهش اعتبارات اجرای برخی از پروژه های عمرانی با مشکلاتی مواجه شده است، ولی با برنامه ریزی های صورت گرفته و نگاه مثبت مدیران استان و  شهرستان پروژه های عمرانی بسیار خوبی در روستاها در حال انجام است.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد با تأکید به اینکه رشد و پیشرفت روستاها تنها با اتکاء به درآمدهای دولتی میسر نخواهد بود ابراز داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش ها مختلف فراهم کنند.

در این جلسه بخشدار مرکزی یزد، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستای اکرم آباد گزارشی از مسائل و مشکلات این روستا را ارائه نمودند و در خصوص مرتفع شدن آن ها بحث و تبادل نظر شد.

بخش نظردهی بسته شده است..