۵۰ طرح عمرانی در میبد افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرماندار میبد از افتتاح ۵۰ طرح عمرانی در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و … در شهرستان میبد خبر داد.

حسین فلاح  اظهار داشت: بیش از ۵۰ طرح در حوزه های مختلف فرهنگی و آموزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در میبد افتتاح شد که استاندار یزد و هیئت همراه برای افتتاح این طرح ها به میبد سفر کردند.

وی از جمله این طرح ها به افتتاح ساختمان شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میبد در فضایی به وسعت ۵۰۰ مترمربع، آموزشگاه دخترانه مرحوم حاج غلامحسین زهرایی، افتتاح هتل سنتی گلشن و … اشاره کرد.

فلاح خاطرنشان کرد: مجموع طرح های شهرستان میبد با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و خیران و بخش خصوصی نیز در این طرح ها مشارکت داشته اند.

وی در مورد طرح های حوزه درمان میبد نیز بیان کرد: بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد نیز به منظور رفع نیاز بیماران دیالیزی افتتاح شد.

فرماندار میبد از دیگر طرحهای قابل بهره برداری در شهرستان میبد در ایام الله دهه فجر را پارک بانوان میبد، آسفالت برخی جاده های روستایی و ساماندهی برخی میادین شهری میبد برشمرد.

به گزارش مهر، شهرستان میبد که با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت، بیشترین تراکم جمعیتی استان یزد بعد از مرکز استان را داراست، در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز یزد واقع شده است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..