فرماندار یزد اعلام کرد:

همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۲۰ برنامه در شهرستان یزد برگزار می شود

فرماندار یزد گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی 220 برنامه قابل ارائه در سطح شهرستان یزد انجام خواهد شد.

" محمود شاکری شمسی " با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه ۲۱ شهید انقلاب اسلامی استان یزد اظهار داشت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان یزد در سال جاری  با ۱۳ کمیته تشکیل شده است و تا کنون جلساتی به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر برنامه های این ایام الله در نظر گرفته شده است.

فرماندار یزد شاد بودن برنامه ها و برقراری وحدت میان اقشار مختلف مردم  و مشارکت همه مردم به ویژه نسل جوان در برنامه های ایام الله دهه فجر را به عنوان مهمترین رویکردهای ستاد دهه فجر شهرستان یزد برشمرد و افزود: در این ایام سعی شده تا با استفاده از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد، اصناف، اتحادیه ها، شورای اسلامی شهر و روستا، تشکل های سیاسی ،‌دانشجوئی ، کارگری و دانش آموزی مسیر انتقال درست و دقیق مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی را به نسل های بعدی هموارتر سازیم.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع برنامه های پیشنهادی ، تعداد ۲۲۰ برنامه در جلسات ستاد و کمیته ها برگزیده شده که طی روزهای گذشته تعدادی از آنها اجرا شده یا در روزهای آتی نیز اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی درون محله ای، برگزاری جشن های با حضور هنرمندان کشوری، برگزاری جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر استان ، برگزاری یادواره ۷۲ شهید انقلاب به ویژه شهدای انقلاب اسلامی استان، بازدید از خانواده معظم شهداء، اجرای برنامه های ویژه فرهنگی در مدارس، ویژه برنامه هنری – ادبی کوچه انقلاب، برگزاری همایش " بانوی انقلاب‌" با حضور هزار نفر از بانوان محلات یزد را از مهمترین برنامه فرهنگی است که در ایام الله دهه فجر برگزاری می شود.

فرماندار یزد همچنین اضافه کرد: برگزاری جشنواره های  فرهنگی ورزشی کارگران، بازی های بومی و محلی زمستانه، همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارمندان و مسئولان اجرایی، جشن بزرگ نور از دیگر برنامه های سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان یزد می باشد.

" شاکری شمسی " در ادامه تصریح کرد: در روز ۱۵ بهمن ماه که به عنوان روز «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت» نام گذاری شده است، که در این روز ضمن ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و گلزار شهدای خلدبرین یزد نیز غبارروبی و عطر افشانی خواهد شد.

فرماندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه در ایام الله دهه فجر ۵۹ پروژه در سطح شهرستان یزد به بهره برداری می رسد گفت: برای افتتاح این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد اضافه کرد: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، انرژی ، فرهنگی و آموزشی ، رفاهی ، بهداشتی و بهسازی و نگهداری راه روستایی روستا، عمران شهری ، زیرسازی و آسفالت معابر و … می باشد.

" شاکری شمسی " ابراز داشت: افتتاح بیمارستان دامپزشکی آبان ، بهره برداری از طرح های کشاورزی و صنایع تکمیلی و تبدیلی، گازرسانی به گلخانه های روستاهای فهرج و خویدک، احداث دو آموزشگاه در سایت مسکن مهر، عمران و زیبا سازی شهری، تعویض و بهینه سازی تجهیزات و تأسیسات برق و …. از مهمترین پروژه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان یزد می باشد.

فرماندار یزد  در پایان از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه از محل میدان آزادی آغاز تا محل چهارراه شهداء ( امیرچخماق) کنار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند.

بخش نظردهی بسته شده است..