فرماندار یزد:

شاخص مهم فعالیت در هیأت ورزش های ناشنوایان عشق است

فرماندار یزد گفت: تنها عشق و علاقه مندی می تواند به عنوان وجه ممیزه فعالیت در هیأت ورزش های ناشنوایان نسبت به سایر هیأت های ورزشی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، در اولین روز از ایام الله دهه فجر ورزشکاران و مدال آوران ناشنوای استان یزد با فرماندار یزد دیدار کردند.

" محمود شاکری شمسی " در این دیدار که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت ورزشهای ناشنوایی استان برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آزادی، عزت،‌ خوب زیستن و توانمند شدن در عرصه های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد که با اندیشه بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای ملت ایران به دست آمد.

فرماندار یزد افزود: اگر امروز ملت قهرمان ایران در صحنه بین المللی در موضوعی به نام برجام موفق می شود، قطعاً ناشی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاشهای بیست و هفت ساله رئیس سابق هیأت ورزشهای ناشنوای استان گفت: خوشبختانه با تلاش ایشان در حال حاضر شاهد ورزشکارانی هستیم که چه در سطح کشور و حتی بین المللی برای این استان افتخار آفرین هستند.

" شاکری شمسی " اضافه کرد: امیدواریم در دوره مدیریت جدید این حرکت با سرعت بیشتری پیموده شود و مسیر برای قهرمانی ورزشکاران ناشنوای استان در عرصه های داخلی و خارجی هموارتر شود.

فرماندار یزد گفت: تنها عشق و علاقه مندی می تواند به عنوان وجه ممیزه فعالیت در هیأت ورزش های ناشنوایان نسبت به سایر هیأت های ورزشی باشد.

وی با بیان اینکه حضور در جمع ورزشکاران ناشنوای قهرمان مایه افتخار و مباهات است ابراز داشت: در حال حاضر ده درصد ناشنوایان در امر ورزش را به صورت حرفه ای پیگیری می کنند، که انتظار می روند ما بقی نیز با الگو برداری از شماها بتوانند در این مسیر افتخار آفرین باشند.

" شاکری شمسی " با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید به بحث توسعه ورزش اهتمام ویژه ای دارد خاطرنشان کرد: در سطح استان نیز مسئولین ارشد به امر ورزش به عنوان یکی از ضروریات جامعه امروز واقف بوده و همه تلاش خود در این خصوص به کارگرفته اند.

فرماندار یزد در پایان بر فراهم کردن زمینه حضور جدی خیرین و بخش غیردولتی در امر توسعه و گسترش ورزش تأکید کرد و افزود: حمایت مادی و معنوی بخش خصوصی و مسئولان می تواند ورزش شهرستان یزد را به جایگاه واقعی خود برساند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار " اکبر حدادی " رئیس هیأت ورزشهای ناشنوایان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران رشته های ورزشی ارائه نمود.

همچنین تعدادی از ورزشکاران ناشنوا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..