فرماندار یزد خبر داد:

افتتاح ۵۹ پروژه در شهرستان یزد در ایام الله دهه فجر

فرماندار یزد از افتتاح 59 پروژه در ایام الله دهه فجر در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، محمود شاکری شمسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به مناسبت این ایام، در شهرستان یزد ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر پانصد و شصت هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار یزد اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، انرژی ، فرهنگی و آموزشی ، رفاهی ، بهداشتی و بهسازی و نگهداری راه روستایی روستا، عمران شهری ، زیرسازی و آسفالت معابر و … می باشد.

شاکری شمسی تصریح کرد: ، افتتاح بیمارستان دامپزشکی آبان ، بهره برداری از طرح های کشاورزی و صنایع تکمیلی و تبدیلی، گازرسانی به گلخانه های روستاهای فهرج و خویدک، احداث دو آموزشگاه در سایت مسکن مهر، عمران و زیبا سازی شهری، تعویض و بهینه سازی تجهیزات و تأسیسات برق و …. از مهمترین پروژه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان یزد می باشد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های قابل افتتاح در روستاها نیز در زمینه زیرسازی و آسفالت معابر ، احداث راه روستایی، افتتاح سالن ورزشی،‌  ساماندهی ورودی روستاها و راه اندازی کارگاه آموزش فناوری سیار برای استفاده دانش آموزان روستاها از مهمترین طرح هایی است که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

بخش نظردهی بسته شده است..