محور تمام فعالیت های بهزیستی یزد پیشگیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه ۵۰ هزار نفرمعلول در استان یزد زندگی می کنند که نیاز به امکانات دارند گفت: تمام فعالیت های این مرکز حول محور پیشگیری است.

جلیل عفتی  در آیین افتتاح مرکز خدمات غیردولتی بهزیستی در بخش عقدا با اشاره به انجام ۱۸۰ وظیفه و خدمت در بهزیستی گفت: تمامی این خدمات حول محور پیشگیری است که بر موضوع درمان اولویت دارد و باید به این امر بیش از پیش توجه کنیم.

وی افزود: مردمی بودن فعالیتها در این سازمان و غیردولتی بودن خدمات از جمله مسائلی بوده که خوشبختانه مردم ما با نیت های خیر وارد این مباحث می شود و کارها به درستی انجام می گیرد و ارائه خدمت در بهترین سطح خود در حال انجام است.
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت هزار موسسه تحت نظارت بهزیستی در سرتا سر استان گفت: همه این موسسات به بهترین نحو و در موضوعات مختلف به فعالیت می پردازند و بیش از هزار میلیارد سرمایه مردمی در این موسسات وجود دارد که به جامعه خدمات ارائه می دهند.
عفتی اظهار داشت: مهدهای کودک که مهارت های زندگی را به کودکان ما آموزش می دهند از جمله خدماتی است که نهالش امروز کاشته می شود و محصول آن در آینده نمود پیدا می کند و تاثیر این آموزش ها در فرزندان نقش بسزایی خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد با همت مسوولان بخش و تلاش همه دست اندرکاران این مجموعه شاهد تعالی این مرکز باشیم و در آینده خدمات مرکز غیردولتی بهزیستی در سطح استان نمونه و الگو باشد.
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..