بازدید معاون عمرانی استاندار از شهرک فناوری اطلاعات یزد

همزمان با دهه مبارک فجر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به همراه مدیرعامل و معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی یزد از شهرک صنعتی تخصصی الکترونیک و فناوری اطلاعات استان و شهرک و منطقه ویژه اقتصادی یزد و تعدادی از پروژه های عمرانی در حال اجرای این شهرک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت گزارشی از روند احداث این شهرک تخصصی ارائه کرد و اظهار داشت: دسترسی به بزرگراه کنار گذر یزد(جاده سنتو) و اخذ سند مالکیت از نیازهای اصلی این شهرک محسوب می شود.

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه این شهرک تخصصی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث خواهد شد، گفت: مراحل دریافت زمین شهرک که در جوار شهرک صنعتی یزد واقع شده است، از سال ۱۳۹۱ آغاز گردید و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز شورای برنامه ریزی استان عملیات طراحی و اجرایی زیرساختی آن در سال جاری پیگیری و اجرایی شد.

سید محمد رضا سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این بازدید بر تسریع اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و خواستار سرعت بخشی به اتصال این شهرک صنعتی به کنارگذر یزد شد.

گفتنی است در ادامه این بازدید، از جاده کمربندی در حال ساخت شهرک صنعتی یزد منتهی به منطقه ویژه اقتصادی، تصفیه خانه فاضلاب مشترک شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه اقتصادی و همچنین ساختمان مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یزد بازدید به عمل آمد و معاون عمرانی استاندار در جریان کامل مراحل ساخت و روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..