جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در یزد

no-thumbs

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش یک جشن بزرگ عمومی ورزش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل ازکمیته ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سه دقیقه با ورزش»؛نشست هماهنگی کمیته های اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش صبح امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، ابوترابی دبیر این جشنواره و جمعی از مسئولین و اعضاء کمیته های جشنواره سه دقیقه با ورزش برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: باید تلاش کرد تا جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش هرچه باشکوهتر در یزد برگزار گردد.

طوبی مازارزاده افزود: نظم و کیفیت اجرایی در برگزاری یک جشنواره ملی اهمیت بسیاری دارد و با توجه به پیشینه فرهنگی که یزد دارد جشنواره سه دقیقه با ورزش نیز باید تبدیل به یکی از معتبرترین جشنواره ها شود.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش نیز گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است ولی در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات باید بیش از پیش فعالیت شود و اطلاع رسانی کامل تر و دقیق تری صورت گیرد.

ابوترابی اظهار داشت: برای بهتر انجام شدن این جشنواره بزرگ باید تمام مدیران ارشد استان اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم انشاالله در پایان اختتامیه خروجی مناسبی داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این نشست اعضاء کمیته های اجرایی این جشنواره به بیان نظرات و پیشنهادات خود و همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..