دو جوان در بین 3 کاندیدای تایید صلاحیت شد:

روحانیون جوان کاندیدای مجلس خبرگان در یزد

حجج اسلام سید محمودرضا محصل همدانی و سید روح الله صدرالساداتی دو کاندیدای جوان تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه یزد هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام سید محمودرضا محصل همدانی فرزند حجت‌الاسلام وهاب محصل همدانی بوده و متولد ۱۳۶۲ است. وی در مصاحبه با یزدنگاه تعدد کاندیداهای روحانی در مجلس خبرگان را طبیعی دانست و اعلام کرد فعلا قصدی برای انصراف از این رقابت ندارد. دیگر کاندیدای جوان خبرگان در یزد سید روح الله صدرالساداتی است. تماس های یزدنگاه با پدر ایشان برای مصاحبه با پاسخ دقیقی مواجه نشد اما بنابر شنیده ها ایشان حدود ۳۰ سال سن داشته و در قم مشغول تحصیل هستند. در یزد از جمع ۱۱ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان ۳ نفر تایید صلاحیت شده اند؛ آیت الله وافی نماینده کنونی یزد در مجلس خبرگان و حجج اسلام محصل همدانی و صدرالساداتی. به این ترتیب دو کاندیدای جوان یزد باید با آیت الله وافی ۸۱ ساله رقابت کنند. پیشتر آیت الله خاتمی مجلس خبرگان را "مجلس شیوخ" دانسته و از کاندیداتوری جوانان استقبال نکرده بود.

یزدنگاه
 

حجج اسلام سید محمودرضا محصل همدانی و سید روح الله صدرالساداتی دو کاندیدای جوان تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه یزد هستند. حجت الاسلام سید محمودرضا محصل همدانی فرزند حجت‌الاسلام وهاب محصل همدانی بوده و متولد ۱۳۶۲ است. وی در مصاحبه با یزدنگاه تعدد کاندیداهای روحانی در مجلس خبرگان را طبیعی دانست و اعلام کرد فعلا قصدی برای انصراف از این رقابت ندارد. دیگر کاندیدای جوان خبرگان در یزد سید روح الله صدرالساداتی است. تماس های یزدنگاه با پدر ایشان برای مصاحبه با پاسخ دقیقی مواجه نشد اما بنابر شنیده ها ایشان حدود ۳۰ سال سن داشته و در قم مشغول تحصیل هستند. در یزد از جمع ۱۱ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان ۳ نفر تایید صلاحیت شده اند؛ آیت الله وافی نماینده کنونی یزد در مجلس خبرگان و حجج اسلام محصل همدانی و صدرالساداتی. به این ترتیب دو کاندیدای جوان یزد باید با آیت الله وافی ۸۱ ساله رقابت کنند. پیشتر آیت الله خاتمی مجلس خبرگان را "مجلس شیوخ" دانسته و از کاندیداتوری جوانان استقبال نکرده بود.

ادامه در تارنمای خبری تحلیلی یزدنگاه: http://yazdnegah.ir/politics/i/1811
کانال رسمی تارنمای خبری تحلیلی یزدنگاه: https://telegram.me/YazdNegahir

بخش نظردهی بسته شده است..