فرماندار یزد مطرح کرد؛

بستر های مشارکت همه اقشار جامعه در برنامه های ایام الله دهه فجر فراهم شده است

فرماندار یزد گفت: مشارکت همه ی مردم، شاد بودن و برقراری وحدت میان اقشار جامعه از مهمترین محورهای برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی روستائیان و عشایر استان یزد ویژه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار یزد، مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، جمعی دیگر از مسئولین و شرکت کنندگان در این مسابقات برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خوشبختانه برای دومین سال پیاپی مسابقات قرآنی روستائیان و عشایر استان با همت سازمان جهاد کشاورزی و بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران، با استقبال خوب روستائیان برگزار شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه امروز با نسلی روبرو هستیم که زمان انقلاب را درک نکرده و امروز با پرسش های مختلفی روبرو است افزود: ارائه ارزشهایی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد اضافه کرد: : امروز برای انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی نماییم.

" شاکری شمسی " در ادامه افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان در سالجاری برنامه ها و فعالیت ها را براساس مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان برنامه ریزی و اجرا کرده است.

وی شاد بودن برنامه ها و برقراری وحدت میان اقشار مختلف مردم را از دیگر محورهای برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان یزد برشمرد.

فرماندار یزد ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در امر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تلاش می کنند خاطر نشان کرد: باید با ترویج فرهنگ قرآن در کشور در جهت اعتلای ارزشهای اسلامی و فرهنگی و سلامت اجتماعی جامعه تلاش کنیم.

" شاکری شمسی " در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفنماه اشاره کرد و ابراز داشت: حق تعیین سرنوشت مردم به دست خود مردم یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدواریم مردم با حضور باشکوه خود در این دوره ضمن افزودن افتخاری به مجموعه افتخارات بزرگ این کشور، بتوانند با تعیین افرادی تأثیرگذار در مجلس خبرگان رهبر ی و مجلس شورای اسلامی زمینه تقویت و اعتلای بیش از پیش نظام را فراهم سازند.

گفتنی است در این مراسم از نفرات برتر در رشته های قرائت، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۳۰جزء، مفاهیم و تفسیر تجلیل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..