رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد:

نقش کارگران در تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی برجسته است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد با بیان اینکه نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبت ارزشهای والای آن برجسته است گفت: در حال حاضر نیز کارگران در مسیر شهدا و با هدف گسترش فرهنگ انقلابی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری گامهای بلندی را برداشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " عباس امراللهی " در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری یزد اظهار داشت: جلسات هماهنگی برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد به منظور تبیین نقش ارزشمند کارگران در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و همچنین فراهم نمودن زمینه های مشارکت فعال این قشر زحمتکش در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: این انقلاب و دهه فجر متعلق به یک فرد و گروه خاص نیست و همه آحاد جامعه در بزرگداشت آن سهیم بوده و باید این جشن ملی و دینی که نمادی از مجد و عظمت ایران اسلامی است، هر ساله پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شود.

" امراللهی " با بیان اینکه نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبت ارزشهای والای آن برجسته است گفت: در حال حاضر نیز کارگران در مسیر شهدا و با هدف گسترش فرهنگ انقلابی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری گامهای بلندی را برداشته اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های این کمیته شرکت گسترده کارگران، کارفرمایان و تعاون گران شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه می باشد.

مسئول کمیته کارگری و کارفرمایان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزدنشست خبری با اصحاب رسانه، بازدید از واحدهای تولیدی به منظور بررسی مشکلات کارگران، نشست فرهنگی بانوان، ادای احترام به سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر برشمرد.

بخش نظردهی بسته شده است..