جاعل ۱۰ میلیاردی در یزد دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به جعل اسناد ملکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل اسناد ملکی چند قطعه زمین کرده و قصد فروش آنها را دارد، بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و متوجه شدند متهم به هویت م.الف، ۶۰ ساله با جعل اسناد چند قطعه زمین مسکونی با پلاک ثبتی مشخص، قصد فروش آنها را دارد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: با محرز شدن این موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن تحت نظر قرار دادن متهم، وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در بازرسی از محل سکونت متهم، دو فقره سند ملکی جعلی، شش فقره ایران چک جعلی ۵۰۰ هزار ریالی همچنین ۱۹ فقره ایران چک جعلی یک میلیون ریالی نیز کشف شد.

کاکاوند افزود: متهم در بازجویی‌های اداره پلیس به جعل اسناد ملکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و قصد فروش آنها به شهروندان اعتراف کرد و با دستور محاکم قضایی روانه زندان شد.

وی بیان کرد: شهروندان زمان خرید ملک نسبت به بررسی مدارک مالکیت مورد نظر اقدام و پیرامون اصالت آن، تحقیقات لازم را از ادارات مربوطه به عمل آورند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: همچنین شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که به هیچ عنوان تحت تاثیر موقعیت شغلی فروشندگان و اظهارات شفاهی افراد سودجو قرار نگرفته و با بررسی تمام جوانب و رویت ملک، اقدام به تنظیم مبایعه‌نامه کنند.

منبع: فارس

 

بخش نظردهی بسته شده است..