واحد یزد ، میزبان بیش از ۱۳۰۰ داوطلب دکتری تخصصی

no-thumbs

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد روز جمعه 9 بهمن، میزبان برگزاری آزمون دکتری 1314 داوطلب خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزددر این رابطه گفت:آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور، فردا در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود : <<این آزمون با حضور ۴۵۵ داوطلب زن و ۸۵۹ داوطلب مرد، روز جمعه ۹ بهمن درسالن ورزشی ولایت این دانشگاه برگزار می شود >>.

دکتر سید علی المدرسی با بیان اینکه این آزمون در دو نوبت صبح ساعت ۸ و عصر ساعت ۱۶ برگزار می شود داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از ساعت شروع امتحان در حوزه های امتحانی حضور داشته باشند.

وی توصیه نمود : با توجه به ممنوعیت داوطلبان ، از به همراه داشتن تلفن همراه ، کیف و وسایل اضافه خودداری کنند و داوطلبان باید فقط کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی معتبر عکس دار، مداد مشکی نرم پر رنگ ، پاک کن و تراش به همراه خود داشته باشند .

معاون آموزشی واحد یزد ادامه داد : در این آزمون‌ با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی صورت گرفته و همکاری مؤثر بخش های مختلف دانشگاه به ویژه حوزه آموزش ، روابط عمومی و حفاظت آزمون سعی شده آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود .

المدرسی تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی یزد اکنون در ۲۶ رشته تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..