جلسه شورای فرهنگی زندان مرکزی یزد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) جلسه شورای فرهنگی زندان مرکزی یزد با حضور رئیس زندان، روحانیون زندان و سایر اعضاء این شورا برگزار گردید و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در راستای اصلاح و تربیت مددجویان دراین مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در محل دفتر رییس زندان برگزار شد هرکدام از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اثرگذاری برنامه های فرهنگی درمیان مددجویان پرداختند.
 
رییس زندان مرکزی یزد در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین، به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در مجموعه طی سال جاری پرداخت و گفت: فعالیت های فرهنگی نقطه عطف برنامه های اصلاحی و تربیتی درزندان مرکزی یزد می باشد و توجه ویژه به این برنامه ها در رأس کار زندانبانی اسلامی است که خوشبختانه پرسنل خدوم در عرصه برنامه های فرهنگی مجموعه، دراین راستا بسیار خوب عمل کرده اند.
 
حمیدرضا زارع افزود: گسترش برنامه های فرهنگی بازخوردی مثبت به منظور بازگشت سعادتمندانه مددجویان به اجتماع دارد که در این مرکز با توجه به بسترسازی های مناسب و استفاده از مربیان کارآزموده و هم چنین عنایات ویژه مدیرکل و رئیس اداره فرهنگی و تربیتی، توانسته ایم به موفقیت های بزرگی در حوزه فرهنگی دست یابیم و به این ترتیب درنیل به سیاست های سازمانی گام برداریم.
 
در پایان از پرسنل فعال در فعالیت های فرهنگی با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
میزان

 

بخش نظردهی بسته شده است..