تغییر نکردن تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) اعضای شورای اسلامی شهر یزد لایحه شهرداری مبنی بر پیش‌بینی تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال آینده را بررسی و مقرر کردند این تعرفه بر اساس مصوبات سال ۹۴ اجرا شود.
شهرداری لایحه‌ای را برای تغییرات پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات برای اجرا در سال ۹۵ به شورا تقدیم کرد. موضوع در صحن علنی شورا مطرح شد و با توجه به بررسی‌های کمیسیون برنامه و بودجه و پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد به دلیل عدم ارسال تعرفه عوارض و بهای خدمات در موعد مقرر به رغم تاکید شورای شهر، شورا برابر بند ۳ صورتجلسه ۱۷ آذرماه سال جاری، تعرفه را بر اساس مصوبه سال ۹۴ تعیین کند. اعضای شورای اسلامی شهر یزد همچنین پیرو مصوبات شورا به تعیین و انتخاب حسابرس برای شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن برای سال۹۴  اقدام کردند.
آنها با توجه به بررسی‌های کمیسیون برنامه و بودجه و بعد از بررسی نظرات موافق و مخالف با انعقاد قرارداد برای انجام عملیات حسابرسی برای شهرداری در سال ۹۴ به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال موافقت کردند. آنها هزینه حسابرسی تمام سازمان‌های وابسته به شهرداری را نیز ۴۰۰ میلیون ریال مصوب کردند و قرار شد که این کار از سوی یکی از شرکت‌های حسابرسی استان انجام شود.
اعضای شورای شهر مقرر کردند که شرکت انتخاب شده باید همکاری‌ها و راهنمایی‌های لازم را با شهرداری و سازمان‌های وابسته برای رفع ایرادات و مشکلات سنوات گذشته داشته باشد. همچنین مقرر شد که به همراه گزارش حسابرسی شهرداری و سازمان‌های وابسته، نامه مدیریت ارائه شود. اعضای شورای شهر همچنین مصوب کردند که گزارش بررسی تفریغ بودجه شهرداری و سازمان‌های وابسته همزمان ارائه شود.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..