تشکیل قرارگاه تامین امنیت انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از حضور ۲۵۰ هزار نفر از ماموران ناجا برای تامین امنیت انتخابات خبر داد.

 جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از حضور ۲۵۰ هزار نفر از ماموران ناجا برای تامین امنیت انتخابات خبر داد.
 
سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی در همایش معاونین عملیات فرماندهی استان‌ها اظهار داشت: ما در ماه بهمن دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایام انتخابات را پیش رو داریم و باید از ظرفیت تمام پلیس‌های تخصصی برای آمادگی در این ایام استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم مردم در بستری امن و آرام در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند گفت: اخیرا قرارگاه تامین امنیت انتخابات تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده است.
 
وی افزود: ۲۵۰ هزار نفر از ماموران ناجا برای تامین امنیت انتخابات حضور دارند.
 
به گزارش خبرگزای فارس، وی در ادامه به راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزش اشاره کرد و گفت: این قرارگاه امسال راه‌اندازی شده و رکن اصلی آن آموزش نیروها است.
 
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی به نتایج راه‌اندازی این قرار گاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال که این قرارگاه کار خود را آغاز کرده در حوزه سرقت‌های خرد و کلان با کاهش روبرو بوده‌ایم.
 
وی افزود: همچنین کشفیات مواد مخدر افزایش ۲۰ درصدی داشته و فوت و مجروحیت عملیاتی علی‌رغم افزایش ماموریت‌ها کاهش ۴۰ درصدی داشته است.

بخش نظردهی بسته شده است..