مشاور امور بانوان فرماندار یزد:

انقلاب اسلامی تحولی بزرگ درخودباوری زنان ایجاد کرد

مشاور امور بانوان فرماندار یزد گفت: انقلاب اسلامی، تحولی شگرف را در اندیشه، رفتار و خودباوری زنان ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، دومین جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان یزد با حضور مشاور امور بانوان فرماندار یزد و دستگاه های عضو این کمیته تشکیل شد.

" خدیجه نجفی " در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، به مردم ایران و مسلمانان دنیا هویت بخشید و این انقلاب یک موهبت الهی است اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی ایران، گام های مهمی در جهت نفی سلطه گری از سوی زنان مسلمان ایران برداشته شد و زنان ایران با رسیدن به خودآگاهی و خودباوری، با اشتیاق تمام پذیرای نظام اسلامی شدند.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد افزود: زنان با آگاهی نسبت به مبانی احکام اسلامی و با تلاش و مبارزه، خود را از قید اسارت خائنان به جایگاه زن در دوران طاغوت آزاد کرده و در این آزادی «زینب گونه » وارد عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شدند.

وی تصریح کرد: حضور زنان در طیف گسترده و انبوه در مساجد و شرکت در سخنرانی ها نشان گر شرکت آنان در فعالیت های سیاسی است و  این امر به روشنی نشان دهنده ی آن است که زنان به عنوان عضو تکمیل کننده در پیروزی انقلاب اسلامی ایران سهیم بوده اند.

" نجفی " در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت حضور حداکثری در انتخابات شد و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جزو اهداف نظام و در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت همدلی و همگرایی بین دولت و ملت است.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد در پایان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه گفت: برقراری پیوند منطقی بین برنامه‌های دهه فجر و انتخابات وظیفه اصلی ماست.

در ادامه این جلسه هر یک از دستگاه های عضو کمیته به ارائه پیشنهادات و نکته نظرات خود در راستای ارتقاء برنامه های ایام الله دهه فجر نسبت به سال های گذشته پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..