۳۸۰ یادواره شهدای انقلاب در یزد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دبیرستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر استان یزد گفت: ۳۸۰ یادواره شهدای انقلاب در یزد برگزار می‌شود.


سعید زارع در نشست کمیته اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب با یک جبهه عظیم دشمن روبرو بوده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر حسب معادلات کشورهای پشرفته غیرقابل قبول بوده است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که برای بزرگداشت هرچه بهتر این ایام در یزد به صورت باشکوه اقدام شود، گفت: تمام کشورهای جهان روز استقلالشان را جشن می‌گیرند و زیباترین برنامه‌هایشان را برای این ایام در نظر می‌گیرند.

دبیر ستاد دهه بزرگداشت ایام الله فجر استان یزد خاطرنشان کرد: دهه فجر در ایران به عنوان روز استقلال کشور شناخته  و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هم به عنوان جشن این پیروزی بزرگ برگزار می‌شود.

زارع با تاکید بر اینکه یکی از زیبایی‌هایی که ما هر ساله در ستاد دهه فجر داشتیم، کمیته اقلیت‌های دینی است، گفت: حضور اقلیت‌های دینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به صورت کامل مشخص باشد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی این حضور به صورت گسترده توسط صدا و سیما انجام می‌شود، عنوان کرد: بسیار زیباست که اقلیت‌های دینی با لباس‌های سنتی و دینی خودشان در مراسم ایام‌الله دهه فجر حضور یابند.

دبیر ستاد دهه بزرگداشت ایام الله فجر استان یزد با بیان این مطلب که همایش نقش اقلیت‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید برگزار شود، گفت: ۱۵ بهمن امسال در ۳۸۰ گلزار شهدا در سراسر استان یزد یادواره شهدا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..