انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد:

شورای نگهبان زمینه حضور همه سلیقه ها را فراهم کند

انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد با صدور بیانیه‌ای آغاز اجرای برجام را تبریک گفته، آن را طلیعه پیروزی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرده که می تواند در دو انتخابات پیش رو ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،در این بیانیه آمده است:

وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ‌ عِنْدِ اللَّهِ‌ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ‌ (آل عمران آیه ۱۲۶)
حمد و سپاس خداوندی را که مشیّت خود را تحقق حاکمیت مستضعفان بر سراسر زمین و عزّت مؤمنان و پیروزی خداجویان در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی قرار داده است.

بی تردید اجرای موفقیّت‌آمیز برجام و به نتیجه رسیدن دیپلماسی حکیمانه جمهوری اسلامی ایران را باید یکی از مصادیق بارز تحقق وعده الهی و مشیّت خداوندی دانست که تأثیر آن براقتدار کشور و رفاه و پیشرفت این ملّت فداکار، مایه بسی خرسندی و شادمانی است.

در این فرایند سیاسی، از یک سو در صحنه بین‌المللی حقانیت ایران اسلامی در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به اثبات رسیده و قدرت علمی کشور عزیزمان در این زمینه تثبیت شده است و از سوی دیگر بدخواهان در کارشکنی ها و تهاجمات ظالمانه و جسورانه ی خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی ناکام مانده و ناگزیر شده اند که به پذیرش حق مسلّم ما تن در دهند.

انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد این موفقیّت بزرگ را به مقام معظّم رهبری، رئیس جمهور محترم، اعضای دولت تدبیر و امید، افراد تیم مذاکره کننده هسته ای و همه مردم ایران تبریک و تهنیت می گوید و مراتب سپاس و تشکّر خود را از دولت محترم جناب آقای دکتر روحانی اعلام می دارد.

رجای واثق داریم که ملت سربلند ایران با حضور پرشور خود در دو انتخابات پیش‌روی، این پیروزی‌ها را تداوم خواهند بخشید و دولت تدبیر و امید را در ادامه این حرکت مثبت یاری و همراهی خواهند کرد. امید است شورای محترم نگهبان نیز فارغ از گرایش های سیاسی و جهت‌گیری های حزبی زمینه برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم آورد.

خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..