سالن‌های ورزشی یزد برای اسکان مسافران نوروزی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) عضو شورای اسلامی شهر یزد خواستار آماده‌سازی سالن‌های ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی استان یزد شد.

عزت یادگار، در جلسه برنامه‌ریزی خدمات سفرهای نوروز ۹۵ در یزد با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته، سرمای ناگهانی هوا مسافران را غافلگیر کرد، اظهار داشت: بسیاری از مسافران نوروزی که در چادرها و در پارک‌های یزد اسکان یافته بودند، با سرمایه ناگهانی هوا دچار مشکل شدند.

وی بیان کرد: لازم است مسئولان برای نوروز ۹۵ در این زمینه تدبیر و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند و برای تغییر شرایط جوی آماده باشند.

یادگار خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم سالن‌های ورزشی در سطح استان به ویژه مرکز استان که مسافران بیشتری دارد، آماده‌سازی شوند تا در صورت نیاز در اختیار مسافران قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در پارک‌ها و فضاهای سبز یزد مشکلات و نواقصی دارد، اظهار امیدواری کرد: با تدبیر و چاره‌اندیشی مسئولان این مشکلات به طور جدی حل شود تا خاطره‌ای خوش از سفرهای نوروزی یزد برای مسافران باقی بماند.

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه لازم است حفاری‌های سطح شهر و استان در آستانه فرا رسیدن نوروز با هماهنگی انجام شود، اظهار داشت: در این زمینه باید همراهی و همکاری بیشتری بین راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب، برق، گاز و … باشد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..