انتقاد بی سابقه معاون سیاسی سپاه‌ در جمع دانشجویان بسیجی ‌یزد:

عنصر نفوذی تابلودار نیست/اگر دستگیر شود متاسفانه مسئولان نیز حواسشان نیست/نفوذی حتی از سوی مسئولین مورددلجویی قرار می‌گیرد

امروز عنصر نفوذی تابلودار نیست و اگر دستگیر شود، متاسفانه مسئولان نیز حواسشان نیست و حتی گاه از سوی آنها مورد دلجویی نیز قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از فارس، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا برای نفوذ از بی‌ثبات‌سازی منطقه بهره می‌گیرد ضمن اینکه نفوذ آن متعلق به زمان تقابل نیست بلکه در زمان تعامل، نفوذ عمیق‌تر صورت می‌گیرد.

سردار رسول سنایی‌راد،در جمع دانشجویان بسیجی استان یزد با اشاره به پروژه نفوذ به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبری و به عنوان یکی از مواردی که کشور را تهدید می‌کند، اظهار داشت: آمریکا برای نفوذ از بی‌ثبات‌سازی منطقه بهره‌ می‌گیرد که شکل و نحوه آن در زمان تقابل و تعامل متفاوت است.

وی عنوان کرد: نفوذ را نباید زیاد منفی دید زیرا ما نیز تا آنجا که بتوانیم به دنبال نفوذ هستیم و در این راستا در حاشیه مدیترانه پایگاه بزرگی داریم که در هنگام لزوم می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

معاون سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: نفوذ به معنای تأثرگذاری برای استفاده بردن است و این نفود متعلق به زمان تقابل نیست و در زمان تعامل و پسابرجام، این نفوذ عمیق‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اصرار دارند دفتر امنیتی را خود به دست بگیرند زیرا از این طریق می‌توانند ابتدا ذائقه‌ها را تغییر دهند و سپس به اهداف مختلف خود دست پیدا کنند همان‌گونه که شعبه‌های مک‌دونالند و تولید نوشابه با طعم‌های خاص را در ایران به راه انداختند.

سردار سنایی‌راد با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نماد و برند سلطه و به دنبال تغییر احساسات هستند، بیان کرد: باید از این تغییرها که باورها را نیز تغییر می‌دهد، از همین ابتدا جلوگیری کرد زیرا اینها همان‌هایی هستند که روزگاری حجاب را به زور از سر زنان برداشتند و به تدریج باور بر این شد که حجاب باعث املی است و بی‌حجابی کلاس دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا در این پروژه نفوذ کاری می‌کند که ما خود به دنبالشان راه بیفتیم و این به نوعی تغییر ذائقه و پیروی است و واقعیت این است که آنها اگر می‌توانستند، با ما می‌جنگیدند به همین دلیل است که شیوه خود را تغییر داده‌اند و زمینه آن را نیز به وجود آورده‌اند.

سردار سنایی‌راد عنوان کرد: بعضی بر این باورند که ما اگر با غرب تعامل داشته باشیم، همه مشکلات حل می‌شود یا اینکه استفاده از تکنولوژی غرب معجزه می‌کند و این دقیقا همان نقطه‌ای است که سلطه‌گر با استفاده از آن، برای خودش حق سلطه قائل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های عضو نفوذپذیر خاطر نشان کرد: اشخاص نفوذپذیر، آمریکا را قدرت برتر و کدخدا می‌بینند به همین دلیل خود را کوچک می‌دانند ضمن اینکه عضو نفوذی، یک عنصر واسط است و دو طرف را به یکدیگر متصل می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نفوذگر نیز چند ویژگی علمی و مالی و متاسفانه جنسی دارد و شبهه نخبه است و روابط عمومی و ارتباط گیری او بسیار قوی است و در پوشش دلسوزی، خود را خودی جا می‌‌زند.

سردار سنایی‌راد عنوان کرد: امروز عنصر نفوذی تابلودار نیست و اگر دستگیر شود، متاسفانه مسئولان نیز حواسشان نیست و حتی گاه از سوی آنها مورد دلجویی نیز قرار می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال تحریم مشارکت نیست و منتظرند ببینند که کدام طرف آمادگی نفوذ بیشتری دارد که پشت سر او بایستند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

سنایی‌راد تاکید کرد: انتخابات برای نظام یک فرصت است و مشارکت حداکثری مردم از نظر دشمن نیز اقتدار نظام و کشور است و دوست و دشمن بر این موضوع باور عمیق دارند.

وی اظهار داشت: ما به دنبال افراد متخصص و توانمند هستیم که در کنار ولایتمداری، بتوانند انجام وظیفه کنند و بسیجیان نیز باید پرچمشان از همه بالاتر باشد و هم در حضور حداکثری و هم در ورود به مجلس و خدمت به نظام، هوشمندانه عمل کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..