یزد میزبان لیگ برتر تکواندو کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) هیات تکواندو استان یزد از برگزاری هفته سوم و چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر و دسته یک (تکواندو)پومسه کشور به میزبانی این استان خبر داد.

علی میرزاییان گفت: مسابقات در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی در یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت ها روز پنج شنبه اول بهمن ماه در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار و پیش بینی می شود بیش از ۳۵۰ پومسه رو در این مسابقات به رقابت بپردازند.
دبیر هیات تکواندو استان یزد اظهار کرد: پومسه روهای حاضر در لیگ برتر پومسه و در بخش انفرادی، رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال ۴۱ تا ۵۰ سال ، ۵۱ تا ۶۰سال و ۶۱ سال به بالا به رقابت می پردازند.
میرزائیان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش تیمی رده سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال و در بخش ابداعی نیز پومسه روهای ۴ رده سنی به رقابت خواهند پرداخت .
وی ادامه داد : در لیگ دسته یک نیز پومسه روهای رده سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال،۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال ، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال به رقابت می پردازند.
این مسئول یاد آور شد: پیکارهای تیمی در رده های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال پیگیری می شود و در رقابتهای پومسه ابداعی نیز تکواندوکاران رده سنی کمتر از ۱۴ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال بر روی شیاپ چانگ می روند.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..